bebeklerin hareket zamanları oluyor onu da annesi sen bilirsin, benimki mesela gün içi çok az hareket eder (bir de plasentam önde zaten çok geç hissettim hareketleri) ama geceleri coşar. Coştuğu vakitlerde hareket etmiyorsa o zaman bir kontrole gitmek iyi olur evet.