Hanımlar bugün başıma bir durum geldi ve size danışmak istedim sabah kalktığımda hafif lekelenmem oldunu gördüm doktoruma sordumda sıkıntı yapma normal dedi ama uzun bı süreç sonunda hamile olunca devlet hastanesine gittim o doktor muane etti bişey olmadını söyledi ve benim bir haftadır diğer doktor tarafından bıraktırıldığım progestan fitile başlattı diğer doktorumda başla dedi sizce normalmi bu durum