iyiliktozu Sevgiiss diyet ve evde ölçüm önerecektir muhtemelen canım. Açlığın sınıra yakın(95), 1. Saatin yüksek(140).
2bebekbiranne55 Sevgiiss bende 75 mg açlık 87 Saat 156 Saat 97 olarak çıkmıştı doktorum gebelik şekeri olmadığını söyledi sizde de yoktur diye tahmin ediyorum sonuçlarımız yakınmış birbirine
SebahatR Sonuç normal gibi görünüyor ☺️ bende yaptırdım bende şeker çıktı maalesef 😢1.saat 191 2.saat 189 😢
Sevgiiss SebahatR çok geçmiş olsun hiç anlamıyorum değerlerden ne gibi tedavi önerdiler , bende daha göstermedim sonucu
eed21 Açlık sınırda diğerleri normal. Açlık bende 91 çıktı sınıra yakın dedi doktor sınır 92 imiş. Üç aylık şekere baktık çok şükür orada çıkmadı
eed21 iyiliktozu değişmiş sınır 92 olmuş 75 Gramda 1. Saat sınırı 180 dir 140 normal tokluk bakıldığında
kavalakurabiyesi iyiliktozu iyiliktozu şeker yüklemesinde 1. Saat sınır 180 sizin bahsettiğiniz normal yemek
Sevgiiss eed21 şimdi doktordan çıktım açlık sınırda diğerleri normal dedi anlayamadım yani başka bir şey demedi canım
eed21 Sevgiiss bana da sınıra yakın dedi üç aylık şekerine bakalım dedi orada normal çıktı sana da demedi mi öyle
Zeynepefem Sevgiiss acliginiz normal 2. Saatiniz normal ama 1. Saat yuksek 140 alti olmasi gerekiyor. Doktor diyet önerecektir muhtemelen