Bence bahsedildiği kadar aşırı bi rahatlama yok gece kurtarıyor en çok karnını doyur emziği ver hemen uyuyor. Benim oğlum meme dışında asla durmuyordu mecbur kalıp vermiştim ama sadece uykudan uykuya alıyordu 2 yaşına yaklaşınca bıraktırdım sadece gece aldığı için bırakması da kolay oldu