helnurt Merhaba kızlar 9+2 deyim gebe aklmadan önce folatım daha yüksekmiş şuan fplik asit kullanmama rağmen aşırı düşük foktor dahiliyeye sevk etti süreç nası işliyor bilen vsr mı folactive 90 kullanıyorum