Merhaba, doktorum 35 yaş olduğum için ikili taramada risk muhakkak çıkıyor ve bu bebekten değil annenin yaşından kaynaklı dedi. Kuzenim de birkaç ay önce doğum yaptı tam 30 yaşındaydı aynı doktor ona fetal dna testine gerek yok dedi. Benim için risk görünme sınırı 35 yaştır dedi. Bence biraz doktorun da yönlendirmesi çok önemli.