Melike3506 merveeeehappy ikili tarama yaptırdım. Devlet hastanelerinde yapılıyor. Ama fetal dna yı özel laboratuvarlar yapıyor
merveeeehappy Melike3506 bende devlette ikili tarama yaptırmayı düşünüyorum ücret alıyorlar mı? Şuan özele gidiyorum kontrole ama devlet hastahanesine döneceğim daha hiç gitmedim kontrole devlete doktora çıkıp İkili tarama mı istemem gerekiyor Melike3506
Melike3506 merveeeehappy hayır ücret alınmıyor. Ben 12. Haftada muayeneye gitmiştim doktor yapmıştı direkt zaten muayene ediyor sonra da kan veriyorsun
merveeeehappy Melike3506 teşekkür ederim bilgilendirmeniz için bende 12 haftalığım yarın gideceğim inşallah hemen halledebilirim hastahanede