Melike3506 Merhaba anneler, 20. Haftaya girdik. Yolu yarıladık çok şükür. Sizde durumlar nasıl, hamilelik nasıl geçiyor? Alışverişe başladınız mı?
Melike3506 kavalakurabiyesi bana buraya kadar ki olan süreçte çok hızlı gibi geçti. Sanki daha dün öğrenmiştim gebeliğimi 😂
Melike3506 orhismommmmmm 5 şubatta randevum var detaylıya o zaman gitcem. Tek tük bir şeyler aldım ama tam anlamıyla başlamadım daha galiba detaylıdan sonra başlıcam
Melike3506 orhismommmmmm devlete gidiyorsanız eğer randevuyu boşluğa göre veriyorlar be 12 haftadayken almıştım randevuyu başka biri 13 haftasjndayken randevuyu alamadı doluymuş hep
orhismommmmmm Melike3506 ben üniversite hastanesine gidiyorum Yarı özel yarı devlet randevuyu 18 haftalıkken aldım sıra varmış hemen verdiler valla
mlsdd Melike3506 ben de bugün tam 22+0 oldum. Çok hızlı geçiyor zaman, bi şeyler almaya başladım çalışıyoruö hepsini bir anda toplayıp hazırlamam çok zor olur 🥹
busrasya2334 Melike3506 21 haftalık olduk alışveriş yapmıyorum çünkü 14 aylık kızm var ee bu bebiş de kız herşeyimiz var zaten bir tek manuel ana kucağı Huggy almıştık kızımda ondan hiç memnun değilim o yüzden mamma markasınınkini alıcaz kıyafet de çoooook fazla var ekstra yeni almam ama ilk kızım Kasım doğumlu şimdiki mayıs o yüzden yenidoğan dönemi sonrası için yazlık gerekiyor ona da bebiş doğsun gelişimine göre alacağım
Melike3506 busrasya2334 siz bayağı hazırlıklısınız maşallah. Benim ilk gebeliğim o yüzden alışveriş için de çok heyecanlıyım
busrasya2334 Melike3506 içiniz nasıl rahat edecekse ama eksikleri hiç bitmiyor ayy çıldırmıştım ben al al bitmiyor biri bitiyor başkası başlıyor 🤣 ama bi yandan da güzel oluyor ya 💕