Ben gebelikten yaklaşık 3 ay önce pregnom max kullandım içerisinde folik asit, omega, d vitamini gibi gibi birçok bileşen mevcut şuan 14 haftalığım hala buna devam ediyoruz doktorumun da önerisiyle. Ben çok memnunum genel bağışıklığımı da çok yükseltti