pskmommm Arkadaşlar merhaba 17 haftalığım domuz gribi oldum hastaneye gitsem de bişey vermiyorlar zaten bunu doğal yollarla nasıl çabuk atlatırım ? Öksürmekten ciğerlerim dışarı çıkacak resmen vücut ağrısı iştahsızlık üşüme titreme cabası
alicecraw pskmommm ben de dün test verdim ama domuz gribi değil covid olmuşum. Donuz gribinde ilaç veriyoruz gebelere ama covidde veremiyoruz dediler. Bence siz gidin tekrar
pskmommm boolmingmama evet yazdığım gün gittim influenza tanısı aldım antibiyotik verildi kullanıyorum .. eğer gitmeseydim ciddi anlamda iyileşmem çok zaman alırdı ve yıpratıcı bir süreç olurdu
anon123 Hastaneye gitseniz nasıl bir şey vermiyorlar? 1 ay önce oldum testim pozitif çıktı gayet de ilaç verdi kullandım. Dahiliyeye gitmiştim kan değerlerime bakmıştı, influenza testi yapmıştı. Sonuçlara göre de ilaç kullandım.
pskmommm anon123 evet evet gittim ve dediğiniz gibi tedavimi oldum. Çok illet bir hastalık gebelikte çekilmeyecek derecede hem de.