Merhaba dün doktor kontrolünde rahim ağzı boyumun 13 mm e düştüğünü ve hunileşme olduğunu öğrendim bir önceki ayda doktor 27 mm ölçmüş ama hiç söylememişti o zaman progestan ve endol e başladım gaz sancısı gibi şeyler yaşıyorum ama daha önce hep gaz sancısı olarak yorumlamıştım karnımda da sık sık sertleşme oluyor benzer durumda olan var mı haftamdan dolayı dikişte atılamazmış istirahat ediyorum şu an ilaçlara başladım ama ciddi korku yaşıyorum