seymosss_ Bende 13 haftalık hamileyim sol kasık , karın ağrısı, bacaklarıma da vurmaya başladı mahvoldum hayat kalitem düştü
dilosunuz seymosss_ bendede vardı ama çok fazla ayakta kalmıştım ondan öyle oldu galiba sizde dinlendirin kendinizi geçmezse doktora gidin ben öyle yapacaktım ama geçti şükür olabiliyormuş yani normalmis
seymosss_ dilosunuz çalışıyorum ben masa başında belki de o yüzdendir bilmiyorum ama cidden bıkkınlık geldi
ebrru_ dilosunuz 14+3 günlüğüz iki gündür karın ağrım vardı dayanamadım doktoruma gittim şimdi geldim kanama ishal var mı diye sordu yok dedim baktık bebeğimiz çok şükür sağlıklı idrar aldı üşütmüşsün dedi kültür test sonucu bekliyoruz ama bebeğinle ilgili değildir korkma aklına kötü senaryolar geliyorsa benim gibi içini rahatlatmak için doktoruna gidebilirsin bir şey olmaz
dilosunuz ebrru_ benimde bugün geçti şükür eşim ameliyat olmuştu biraz fazla ayakta kalmak zorunda kaldım o yüzden oldum sanırım
dilosunuz seymosss_ insan bazen uzanmak istemiyor değil çalışmakta zor belki olabilir canım inşallah geçer seninde biran önce ben bugün biraz daha iyiyim şükür