Kızlar en son 32+0 da gitmiştim doktor 3 hafta sonra gel dedi şuan 34+2 yim biraz erken gideceğim yarın gitsem artık her hafta çağırmaya başlar mı yoksa neden geldin gerek yoktu mu der ( ilk zamanlar sürekli gidiyorum diye erken gelme demişti 😂) sizin doktorlarınız ne zaman sıkı takibe aldı ona göre gideceğim gittiğim yer yakın değil farklı ilçeye gideceğim