Gozdeeb 12 gun var adetime sag kasigimda ara ara agri giriyor. Bide asiri duygusalim. Herseye gozlerim doluyor. Gebelik belirtisi olabilirmi?
mom_51 Gebelikten ziyade yumurtlama dönemi belirtiaine benziyor kuzum. Sen gecikmeni bekle daha erken bu belirtiler için
mom_51 Gozdeeb takvime göre bakma. Her ay 1 kere yumurtluyoruz diye bir kaide yok. Bazen 2 defa yumurtlama olabiliyor kuzum. Ovülasyon testi ile takip etmelisin
HariboAyicik Gozdeeb Her insan farklı zamanlarda yumurtlar. Takvimde gördüğünüz bilimsel olarak hesaplanan zaman. Test ile takip etmedikçe doğruluğu pek iyi olmuyor.