borulcem Doğumunuz oldumu ocak anneleri ne durumdasınız olduysa tecrübeleriniz nasıl oldu ilk günleriniz nasıl geçiyor olmayanlarda heyecanlarını iletsin bol kavuşmalı post olur inşallah 😅🤲🏻🤍🌸
borulcem Biz 37+1 iz 2cm açıklıkla yola devam ediyoruz 5 gündür yalancı kasılmalar çok sık oluyor bazen aha doğuruyorum oluyor sonra geçiyor 😅😅 heyecanla beklemedeyiz evimizin ikinci prensesi için 🥰
Gylcu borulcem ben de 36+6 yım hiç açıklık vs var mı bilmiyorum 🙈karnım sık sık sertleşiyor ama sancıyla birlikte değil ne zaman olur bilmiyorum ama şubatı da bulabilir gibi geliyo 🙈
borulcem Gylcu yaa sağlıkla gelsin benimki şubatı bulmazsa çok sevinirim 😅 şaka bi yana önemli olan sağlıkları ama perişan da olduk beeee 🙃
borulcem Gylcu evde bir bebem daha var benim uyuduğum iki gıdımda da o uyanıp ya çişe gitmek istiyor ya da şu içmek ya da onunla uyumamı 🙃😅