Elf_ars Kızlar nasılsınız heyecan var mı ? Benim ikinci Sezeryanım olacak sağlıkla gelsin bebeişlerimiz inş ağrısız güzel bir ameliyatla sonuçlandırırz .. korku varrr bende 🫣