Bugün doktorum sezaryan günü verdi çarşamba için 39+3 olcam çarşamba günü inşallah ama bana biraz geç bi tarih gibi geldi devlet hastanesinde doğum yapcam inşallah öncesinde doğum başlarsa ve acile gidersem yine sezaryan mı olurum bilgisi olan var mı