Edalptekn Kızlar ilk aşılamamı oldum benim için zor bir süreçti böbreğim farklı konumda olduğu için sancılı geçti biraz önerebileceğiniz bir şey varmi aşılama sonrası ile ilgili
bilgedenizokaribal Edalptekn bir bilgim yok üstte kalsın diye yazıyorum. Sağlıkla, kolaylıkla, huzurla güzel haberler almanızı ve bebeğinizi kucağınıza almanızı diliyorum 🙏
havva_5 Edalptekn hayırlı olsun canım inşallah olumlu sonuçlar alırsınız 🌷 ben de oldum ama doktorum bana herhangi bir şey söylemedi, ilaç kullanmama da gerek olmadığını söyledi. Bol bol dinlen, ağır kaldırmamaya dikkat et ❤️
havva_5 Edalptekn öyle dediyse herhangi bir ağrın, batman olmazsa değerlendirin. Bana gebelik içinse gerek yok zaten aşılama yaptık ama gebelik için değilse sıkıntı yok ilişki olabilir dedi bize bıraktı yani. İşlemden bi gün sonra denedik ama benim batmam oldu devam edemedim.
havva_5 Edalptekn bilemiyorum ki test için bir hafta kadar kaldı reglim gecikirse direkt kan vermeyi düşünüyorum
havva_5 Edalptekn inşallah, iki gündür regl olcakmışım gibi ağrım oluyo ama gelip gidiyo, normalde de reglime bikaç gün varken ağrılarım başladığı için farklı bişi hissedemedim 😐
Fundayim havva_5 canm aynı gün iğne vurulmustuk bendede iki gündür şiddetli adet sancısı var. Oldum Olcam gibi ne zaman test yapacaksın. Ben adet olmazsam yarın kan vercem
havva_5 Fundayim bat 20 görünüyo takvime göre canım ben direkt kan vermeye gitmeyi düşünüyorum test yapmayı düşünmüyorum açıkcası. Çünkü geçen ay üç kere yalancı pozitif gördüm hiç güvenim yok testlere
havva_5 Fundayim bi de senin de sağ ya da sol kasığında böyle acı acı batma, ekşime gibi bişiler oluyo mu oldu mu bu süreçte?
Fundayim havva_5 11. güne kadar hiç ağrım yoktu ama iki üç gunudr adet agrisi çekiyorum bel karın kasik. Kasıklarımda batma hiç olmadı agriyo şuan. Bende direk kan vercem ama adet Olcam heralde
havva_5 Fundayim inşallah olmayız canım ya rabbim bize annelik duygusunu yaşamayı nasip etsin bekleyelim biraz daha olumlu düşün güzel şeyler olsun.
Edalptekn Fundayim olsun canım bir daha denersin üzülme beklentiye giriyoruz hepimiz biliyorum ama güçlü ol bu mübarek günde vardır bir hayr ❤️
havva_5 Edalptekn hayırlısı canım çok yordu bu süreç beni allah biliyor ya olursa da ondan olmazsa da ondan, tekrar deneriz, akışa bırakırız yapacak bişi yok insan bi yerden sonra valla boşveriyo ya