Bumah bazen bizim de öyle normalde zaten sıcak ama ağladıysa veya gaz sanıcısı varsa çıkarmaya çalışıyorsa vs o zaman bi tık daha sıcak gibi geliyor bende sürekli anneme ateşi mi var neden böyle oluyor diye soruyordum ölçünce normal çıkıyordu sosyal medeyada da ünlü bi çocuk doktoru normal olduğunu kan akışından kaynaklandığını söylemişti