Ruruu mesele emzirmek değil aslında çocuğun ne kadar emdiği. Bı yorumunuzda günde 1 kere çiş 1 kere kaka yaptı demişsiniz bu sizi üzmek istemem yanlış anlamayın asla beni size akıl vermekte haddim değil ama böyle devam ederse kilo kaybeder günde 5 kere çişini yapmalı bezler dolu dolu olmak zorunda değil emerken uyuya kalmasında çok doğal çünkü emerken yoruluyorlar küçük çünkü daha siz uyuya kaldığı zaman gazıni çıkartın o ara uyanır ondan sonra diğer memenizi verin evet zor ve hep zor olcak çünkü anneyiz ve buyuyuncede geçmiyor hicbirsey hep yeni şeyler ekleniyor ☺️ hayırlısıyla 40ini çıkarttıktan sonra daha kolay olur herşey bı sure çiş takibi yapin o sekilde yeterli beslenip beslenmedigini anlayabilirsiniz. Ondan sonrada zaten çocuk kendini toparlıyor takip etmenize gerek kalmadan aç olup olmadığını belli ediyor