Bebeğim 1 aylık ve doğduğundan beri emdiği süt ağladığında ya da ıkındığından midesinden ağzına geliyor gibi ve bebeğimde bu gelen sütten dolayı yutkunma hareketi yapıyor. Bazende bu süt ağzından ve burnundan çıkıyor. Fışkırır tarzda da oluyor azda oluyor. Kimi zaman su gibi süt geliyor kimi zaman peynir kesiği gibi. Geceleride uykudan uyandığında daha önceki emdiği süt birden genzine kaçıyor ve boğulma tehlikesi yaşıyoruz. Doktorum gaviscon yazdı ama işe yarayıp yaramadığından emin değiliz. ( özellikle korktuğum gece ben uyuyakalsam görmesem sanki süt ağzına geldiğinde boğulacak gibi oluyor ve tetikteyim hep.)