Momlife_ benimde ilk kızım mayıs doğumluydu doğduğu yıl çok sıcaktı evimde çok sıcaktı. Hep isilik döktü yavrucak. Bu da temmuz başı gibi görünüyor doğum hep ince şeyler alacağım hatta doğru düzgün almayı düşünmüyorum bile, bi kaç alt üst elimde olsun yeter zamanla yine alınıyor zaten görüp heves ettikçe. Çok fazla birşey alma çoğu giyilmiyor bile hepsi boşuna alınmış oluyor, bi kaç Muslin örtü al onlar çok iş görüyor her türlü