Kızlar bir arkadaş vardı geçen sene şubatta bebek istiyorduk birlikte ben kimyasal geçirmiştim o da galiba düşük yapmıştı şimdi çok uğraştım hesabı mı kapandı acaba bulamadım ben hesabımı 2 ay kullanmadım ama ne durumda acaba merak ettim bebek var mı diye adı kaanmomy gibiydi diye hatırlıyorum