Bende tam tersine özele gidip 26. Haftadan sonra devlet hastanesine de gittim orada doğum yapmayı düşünüyorum kaydım orada da olsun diye düşündüm kimi gebe anne öyle yapmış mantıklı ama bir iki seferde olsa özele gidip kayıt yaptırmayı muayene olmayı ihmal etme derim maddi açıdan zorlamayacaksa zaten ilk muayeneden sonra sonraki 10 gün içinde tekrar gidince ücret alınmıyor öylesi daha mantıklı olur her özelde aynı mı bilmiyorum ama