suragungor maşallah kizzz aramızda bir haftaa varr 🥹🥹🥹 bizde 33 haftayiz hemen soylimm
Hemşireye
1 muslin
1 battaniye
İsimli hastane çıkışı yaptırdım onu vericem tulum şeklinde içine zıbın çorap eldiven şapka bez kattım
Yedekler ise
3 takım yedek kattım 5 li takımlar her birinin içine ayrı ayrı zıbın kattım 2 muslin bir kalim battaniye 15 tane bez
Kendim için 3 pijama takımı emzirme sütyeni çorap göğüs pedi kremi ayriyeten hırka ne olur ne olmaz diye
Emzik biberon ( her ihtimale karşı) manada Alicam çok fazla bişey katmadim ilkindede bu kadar katmisim canım 🥰🎀
Kendim için 2 kavanoz hoşaf yapicam hem süt yapması için hemde rahat tuvalete çıkmak için Nescafe bide kahve makinemi götürücem 🤣😁