sumosss98 hafif bir anestezi ile uyutuyorlar işlem de kısa sürüyor zaten korkmana gerek yok, vakum gayet güvenli bir yöntem ve hamilelik için de bir sakıncası yok, bebek ileri haftada değilse tekrar hamilelik için beklemeye bile gerek yok diyor doktorlar, çok geçmiş olsun tekrardan, ben de vakumla kürtaj oldum 5 ay sonra tekrar hamile kaldım, merak etmeyin içiniz ferah olsun 🙏🏻