Kızlar 25+2 yim. Bebeğin hareketlerini sürekli kasıklarımda hissediyorum yukarıya da vuruyo ama daha çok aşşağıda. Alt talarafımda da yoğun hissediyorum bi ağrım falan yok rutin kontrolum 28 haftalık olunca. Normal mi acaba. İlk gebeliğimde bu zamanlarda var mıydı hatırlamıyorum