Geçen 12+5 te doktora gittim emin konuşamadı kıza benzetti ama sakın alısveris yapma dedi bugünde sonuç göstermeye gittim 20gün sonra tekrar çağırdı hemde net olarak cinsiyetini göstermiş olur dedi bende dedim bu sadece bi tahminmiydi evet sadece tahmin değişebilirr dedi gülerek sanki bişey bilir gibi bende en başından beri erkek hissediyorum 🤗🤗