nursenasu27 ilk hamileliğimde 49 ile hamile kaldım 62 ile doğuma gittim bacaklarımda ve göbeğimde çatlaklarım oldu ama doğumdan sonra bütün çatlaklarım geçti şu an ikinci gebelik bioil aldım geçen aylarda , düzenli kullanmıyorum gobegim de küçük bir çatlama olmuştu ondan sonra aldım zaten şu an anlık 25. haftadayım gobegimdeki dışında çatlağım yok ama dediğim gibi ilk gebelikte de olan çatlakların hepsi geçti