Bir çok arkadaşım pembe mavi hastanesine doğum yaptı ve her bakımdan memnun kaldılar hemşirelerden doktorlardan doğum sırası ve doğum sonrası anne bakımı bebek bakımı olsun hastane hizmetleri çok memnundular benim de şubat sonu doğumum var pembe Mavide doğum yapacağım tamamen doğum üzerine bir hastane olduğu için gönlüm daha rahat