39′da sezeryan alacağım bu sefer devlete gideceğim çok korkuyorum devlette ilgilenmezler diye İnşallah korktuğum başıma gelmez biliyorum ağrıdı onu çok korkuyorum şimdiden Of ya 2 .sezeryan olcam lohusa psikolojisinden çok korkuyorum kızlar ilk kızımla lohusa psikolojisi gerçekten dibine kadar yaşamıştım bu sefer de yaşamak hiç istemiyorum devlet ve özel giden var mı ikisine yani giden varsa söyleyebilirim mi acaba ziyaretçi falan kabul ediyorlar mı kim ilgilendi sizinle kızlar lütfen yazın ne yapmam lazım ne yapmam lazım birisi demişti bir hafta önceden evrakları duzenmelnz lazimis öylemi devlet hastaneside dogum yaplanlrhastaneden izindeki süreciniz nasıl geçti 🥺😢😢