Rmysaaydin canım geçmiş olsun,bende çift taraflı direnç var. İlk doktorum 32. Den sonra yeterli kan alamaz demişti. (Herkesin derecesi farklıdır) Kesin konuşmuştu. Ama şimdiki doktorum böyle bi olasılık var ama, hiç problem olmadan doğum yapan hastalarım var dedi. Benim tansiyonum8-9-10 normalde. 11-12 bile olmasını istemiyoruz, evde ölç dedi. Eğer tansiyon değerin gebelik öncesi nlrmal değerine göre yüksek seyrederse o zaman beslenmeme ihtimali yükselirmiiş. Coraspin içiyorum bir de 👍