LadyX ben genelde farkli sehirlere gidip oranin mesur yerlerini gezip gormeyi cok seviyorum havuz yada deniz asla girmiyorum esimde oyle fobi gibi birsey hic sevmiyoruz suyu ama sehir sehir gezmek farkli yerler gormek farkli yemekleri tatmak cok guzel oluyor yaz tatili kis tatili olarak tabi farkli kisinda cok guzel oluyor kayak şömine hafif loş ışık cok guzel ortam oluyor 😊 biz daha çok gezmek görmek ve eglence insanıyız yani