Günaydın Sevgili Anneler,
Merak ediyorum da tatil sizin için ne ifade ediyor?
Dinlenmek mi? Eğlenmek mi? Öğrenmek mi? Heyecan mı? Yeni kültürler deneyimlemek mi? O kültürün mutfağını tatmak mı? Yoksa başka bir şey mi?
🏖️ Denize girip tüm gün şezlong keyfi
🏨 Her şey dahil otelde konaklamak
🏕️ Doğayla iç içe kamp yapmak
🏙️ Yeni şehirler keşfetmek
🏡 Evde kalıp gerçekten dinlenmek
👶 Bebek/çocuk odaklı tatil
👨👩👧👦 Aile ziyaretleri, memleket keyfi
🛷 Kızak, kayak, şömine gibi sıcacık bir kış tatili
HANGİSİ..?
Yorumlarda buluşalım 💬