tacikgoz Merhaba güzel anneler 😍 16+0 haftadayım ve sırt ağrım ve bel ağrım çok oluyor en erken çalışamaz raporunu ne zman alabiliyoruz? Doğum izninin 24 hafta olması da hala kesinleşmedi ☹️
Rose_07 tacikgoz Sırt ve bel ağrısı için rapor yazmazlar. Bende serklaj dikişi var riskli gebeyim. Ayakta durmam cok hareket etmem çok oturmam bile riskliyken rapor vermediler. Heyet raporu da her hastane yönlendirmiyor. Hele bu haftada hiç mümkün değildir. Yeni çıkacak olan yasa doğumdan sonrası için geçerli. Doğum önceki hafta yine 32. Haftadan başlayacak.
Fuunndaaa tacikgoz heyet raporu alabilirseniz onu alın doktorunuz verirse eğer ama bu sebeple vermeyebilir devlet hastanesi doktorları vermiyorlar özelse verebilir
yagiz_didem tacikgoz ben ılk hamılelıgınde 10 gün 10 gün ıkı kere rapor almıştım pesıne de 3. De heyet raporu ıle aylık rapor 7 ay raporlu durmustum pandemi donemınde
asya0601 tacikgoz öne çekilme gibi bir durum yok ama farklı durumları olanlar için önceki süreçte heyet raporu veriyorlar doğum izni raporunu 32 de alabiliyoruz en erken
Gulaydgncy asya0601 heyet raporunu da hekimler cok ciddi bir sey olmadığı sürece vermiyorlar diye biliyorum
asya0601 Gulaydgncy tabi aynen benim arkadaşımın rahim ağzı yetmezliği vardı erken doğum riski çok yüksekti o 21. Haftadan itibaren çalışmadı yatması dikkat etmesi gerekti. Gerçektende erken doğum yaptı zaten
mom_life Benim arkadasım ilk aylardan almıştı ama özel hastaneye gidiyordu 15 günde ni rapor yazıyordu doktor 32 haftasına kadar 32 haftadan sonra tek rapor işe komple izne çıkmıştı hamileliği boyunca 2 ay çalıştı sanırım miğde bulantısı vs vardı doktor yazmıştı sonrasındada raporu devam ettirmişti sanırım devlet hastanelerinde bu durum biraz zor bende fakülte gidiyorum aşırı halsizlik vs var birdaki randevum da isteyeceğim umarım verir 🥹
sirius8 Rose_07 merhaba çalışıyor musunuz kaç hastalıksınız nasıl geçiriyorsunuz . Bende serklajlıyım çalışıyorum da perinatoloji doktorum eğer masa başıysan çalışmaya devam et dedi ama akşama doğru karnım sürekli sertleşmeye başlıyor kuyruk sokumum falan çok batıyor oturmaktan 18 haftalık oldum , riskli mi acaba sürekli oturmak bize şimdi
AuraMomB 2-10 günlük rapor verirler ama heyet vs vermezler. 14.haftamda Serklaj oldum 30 günlük heyet + 2 tane 10 günlük rapor verdi başka alamadım ama sırt ağrısından vermezler verilerse de belirttiğim gibi 2-10 gün max verilir
Rose_07 sirius8 Merhaba 27 haftalık olduk ben 23. Haftaya kadar çalıştım. Sezonluk olduğu için izine ayrıldım şuan evdeyim. Bende oturtarak çalışıyordum ama benim ofisim kendime aitti. Öğle aralarında uzanıyordum. Çok oturmak da iyi gelmiyor malesef. Eğer iş yeriniz anlayışlı ise size yardımcı olurlar. Aralarda dinlenirsiniz
sirius8 Rose_07 aslında iş yerim evden çalış dese benim imkanım var bilgisayardan çalıştığımız için. Biraz haftam ilerlesin de bi söylerim bakalım riske atmaya gerek yok çünkü ilk hamileliüimdede serklaja rağmen 27 haftada erken doğum yaptım
Rose_07 sirius8 kesinlikle. Bende ilk gebeliğimde 27 haftalık doğum yapmıştım. Ama serklajim yoktu. Sizin neden erken doğum oldu serklaja ragmen
sirius8 Rose_07 benim 20. Haftalıkken açılma ve kısalma üzerine acil serklaj olmuştum . Ama serklaj sonrası çok fazla enfeksiyon yaşadım ne yapsam hiçbi tedavi antibiyotik çare etmedi en son sancılarım başladı suyum Geldi
Rose_07 sirius8 Şuan sağlıklıdır yanınızdadır inşallah. :) Bu kandil gününde Allah bizlerin yardımcısı olsun çok zor gerçekten. Sağlıkla vaktinde kavusalım inşallah 🙏🏻
sirius8 Rose_07 çok şükür rabbim bana bağışladı 4 yaşında oğlum ☺️ ikincide de çok tedbirli gitmeye çalışıyorum bakalım inşallah zamanında kucağımıza alalım bebeklerimizi aminnnn🙏🙏