Kızlar merhaba gebeliğimin 29.6 haftasındayım ve dün kontrole gittim bebeğimin amniyo sıvısının fazla olduğu söyledi şeker testim sınıra yakın açlık şekerim iyi tokluk şekerim yakın diyet uyguluyorum parmaktan ölçüm yapıyorum ara da ama geçen hafta progestana başlamıştım biraz açılmam da vardı bu hafta o açıklık kapanmış doktorum erken doğumdan bahsetti korktum açıkçası benim gibi suyu fazla olup erken doğum yapan oldu mu oldunise süreç nasıldı lütfen bana ve bebeğime dua edin bugün miraç kandili Rabbim kimseyi darda bırakmasın inşallah bebeğe de haftasına göre kilosu fazla dedi 1500 kg şuan