reys Benim oğlum hep hareketsizdi canım. 31.haftalar da iyice hareketlerini hissetmemeye başlamıştım. Yok gibi bir şeydi. Doktora söyledim kontrolde karnımı salladı kaç kere yok hareket etmiyor hiç gerçekten dedi. Kalp atışı falan vardı doktor herşey normal aslında gayette sağlıklı ama yatış yapalım istersen takip edelim dedi. Ben hep hareketsiz bir bebek olduğunu söyledim ama iyice azaldı dedim. Kabul etmemiştim çünkü biliyordum hep hareketsizdi çok nadir hareket ederdi. Şükür sağlıkla doğmuştu. Ama sen endişe duyuyorsan kontrole git yine de 😊