melre evet canım adetime 4 gün kala erken gebelik testi yapmıştım silik çıktı acilde beta verdim 13 çıktı doktor şüpheli pozitif sayılıyor kimyasal yada dış gebelik olma ihtimali de var dedi çünkü değer çok düşüktü ben her akşam aynı saatte kan verdim beta değerim 4121 e yükseldi en son zaten doktora gittim 5+1 de keseyi gördük 6+1 de kalp atışını duyduk şuandada 8 haftalık olduk benim 1 tane kayıbım olduğu için çok sık doktora kontrole gidiyorum korkuyorum açıkcası fakat doktorum da 1 kere oldu diye 2. Olacak diye birşey yok artık kendini rahat bırak stres yapma dedi 1 haftadır felan rahatım 😌 inşallah seninde sağlıkla ilerler Rabbim isteyen herkese nasip eder