beyazz Beyzakyhn kacinci hafta. Da erkek dedi ve dediginde kesin pipi gostermismiydi size siz görmüşmüşmuydunuz yani
Leycanela Beyzakyhn ayrıntılıya kadar olabiliyor cinsiyet yanılmaları,hatta doğumda bile süpriz yaşayan var.kaçıncı haftadasınız?
Asimommm Beyzakyhn banada doktorum 5 kontrolde erkek dedi, pipi gösterdi, değişme ihtimali yok demişti ama snra bi gittim kız bebekmiş. Yaşadığım şoku unutamam. İnsan ister istemez ilk duyduğu cinsiyete kendini alıştırıyo
Beyzakyhn Ozele gitmedigim icin bana gostermedi ama 2 hafta araylaydi erkek dediklerinde 2side farkli doktordu niri 14 digeri 16 haftaydi simdi 19 haftadiyim
Leycanela Beyzakyhn bayağıda büyümüş minnoş büyük ihtimal kızdır,ayrıntılıya gircekseniz kesin sonucu alırsınız.ah bende bi ümitle 13 haftadan beri dr.yanılmıştır diye bekledim .her kontrolde erkek dedi drlar.Allah gönlünüzdekini nasip etsin sağlıkla gelsin inşallah
Gebeyimm Beyzakyhn cinsiyet sperm rahme düştüğü andan itibaren belli oluyor değişme diye birşey yok yani sadce doktorların yanılma payı oluyor 16-17 den sonra net öğrenirsin merak etme Allah hayırlısını versin sağlıkla gelsin
Hapyykm Gebeyimm değişme derken ondan bahsediliyor cnm bizim açımızdan değişim yoksa zaten doktor yanılması
Asimommm Merveangel 17haftamda kız denildi cnm. Ondan 1 hafta önce 16da bile erkek deyip pipi göstermişti
Esrabrhk Ay banada 17 haftalıkken kız dedi dün gittim irti dönük ama değişmemiştir dedi şuan kız diye biliyorum ama belirtilerim hislerim hep erkek..bilmiyorum ya bakalim bekliycez
Esrabrhk Melegimi_bekliyorum ilk çoğumdaki belirtilerin tıpa tıp aynısı ilk çocuğum erkek bunda kız diyorlar bakalim
Agg0207 Beyzakyhn benim doktorumda 13. Haftada erkek dedi yüksek ihtimal sonradan kız oldugunu anladık olabilir canım çok normal bir sürü örnek var bununla ilgili