benim de son 28 gün açıkçası bende aynı şekilde kızım ı bırakıp nasıl giderim diyorum planlar yapıyorum sürekli instada gördüğüm gibi kızımı ameliyat odasının kapısında bırakırsam çok etkilenecek oda bende bu yüzden doğuma giderken yanımda götürmek istemiyorum babanesi veya halasıyla bırakıp doğum sonrasında gelsin istiyorum 🥹 bu şekilde rahatlayacağım sanırım