elagndgdu gizemsrkrtl canım bekle biraz daha erken. Biliyosun normalde 12. Hatta 14. Günden önce yapmayın diyolar. Ben dayanamayıp yapmıştım
lidya_15 gizemsrkrtl iğneyi tamamen atmışsın o zaman canım benim idrarda 8. Günün hala çift ya atamadım
Sudesahin_23 gizemsrkrtl benim 11.gun 4.09 çıktı kan testim bugün 12. günüm testler çift çizgi çıkıyor acaba yükselme ihtimali olur mu ya
mariaaaaa gizemsrkrtl benimde cift cizgi cıkmıstı 12 gün negatif cıktı kan testim 16 . Gün regl oldum tabiki yükselenler varmıs
mariaaaaa gizemsrkrtl mersindemi yasıyorsunuzzz bir postta görmüştüm bende mersindeyşm doktorunuz kim acaba
mystery94 mlkk0 felaket baş ağrısı var şuan gece başladı hala geçmiyo canım kasıklarımda sızı var sadece sende nasıl ilişki saatlerini nasıl değerlendirdiniz
elf006 bnm 11. gün iğneden sonra test yaptım 10. gün silik çıktı bugün negatif gibi beklenen adet tarihe 3 gün var bakar mısın foto atıyorum
mariaaaaa gizemsrkrtl bende gitmiştim kimyasal oldu sonra, aysenur hanım biraz hamilelik olustukdan sonra rahatlatan bir doktor eger olusursa hamilelik onda devam etmek istiyorum cok rahat ve sakin biri