damla_o 13+1 haftalık gebeyim çok ateşlendim ve hastalandım öksürürken kanamam gelmeye başladı ama az az bir sorun yaşar mıyım
nilveyesil damla_o damla_o sonuç ne oldu acaba bilgi verir misiniz? Çok geçmiş olsun ben de 13. Haftadayım kanamam oldu ama çok değil. Daha yeni doktor kontrolüne gitmiştim bi sıkıntı yoktu noldu anlamadım