yesimaksa 27+1 ciddi kabızlık çekiyorum her gün 1 kaşık zeytin yağı içiyorum ama karın agrısından kıvranıyorum Bebeğim dogum şekline dönmüş aşırı hareketli ve vajinaya baskı yapıyor. Umarım zamanını bekler. Sizde de vajınaya baskı var mı ?
ita yesimaksa 26+1 benim şuan ve çok uzun zamandır o baskı hissi var malesef ve çok can yakıcı bazen sancı gibi zannediyorum 😂 kabızlık desen zaten hamilelik dışında da kronik kabızlığım var hemoroid ameliyatı olmuş biriyim bu yüzden 😂 hamilelikte tabiki çok daha fazla bı hafta dan uzun çıkmadığımi bilirim yani hiç biseyde fayda etmiyor malesef