nnur20 normalde rutinde istenmiyor. Aslında 2-3 kayıp isteniyor o şekilde yapıyorlar. Benim ilk gebeliğimde kalbi durduğu için doktorum çok şükür erken yönlendirdi ve yaptırdım. Bende pıhtılaşma çıktı. Sonrasında oğluma hamileliğimde testte çift çizgi gördüğüm gibi ertesi gün direkt kan verip iğneye başladım. Bu gebeliğimde dr aynı şekilde oldu. Kese kalp atışı vs beklemedi benim doktorlarım