rukiyee1rta 18 olacam. Çok kusmaktan boğazım tahriş olmuş bizde orda enfeksiyon var sanıyorduk. Antibiyotik filan kullandm fayda etmeyince. Boğaz ağrısı ve yapmanın mideden kaynaklı olduğunu söylediler mide koruyucu ve surup verdiler. Son zamanlarda çok kusuyorum diye doktora demiştim de ilac kullanıyorsun demişlerdi. Şu bir hafta kustukca boğazım mahvoldu..bebekler sağlıklı olsun da idare edecez artk