sedaaakk bu çok sık yaşanılan bir durum stres yapmayın ama nasıl bir dr.la görüştüğünüz önemli olan. Eşimin kuzeni 37.haftadaydı onunda 3 hafta gerideydi sürekli kontrole gidiyordu gerileme bianda yaşandı. Dr.un birisi hemen alalım dedi diğeri kontrollü bekleyebiliriz dedi o doğmasını istedi doğum yaptı 2.400 doğdu hiç bir sağlık sorunu olmadı şükür kafanıza takmayın bunu sadece kendinize çok dikkat edin hiç bişeyinizi gözden kaçırmayın ve dr.larla konuşun ne yapmak gerekiyor diye strese girmeyin