Merhaba kızlar bugün kontrol vardı. Doktor kıza benziyor dedi ama erkek hissediyorum neden hiçbir fikrim yok. Tabi ki öncelik sağlık cinsiyetin hiçbir önemi yok ama devlet hastanesine gittiğim için görüntü pek net değildi. Ve yanılma payı biraz yüksek. Sizce nedir?
