Eveeet ikinci kızım yoldaaaa 💕💖🌸. 13 haftalık hamileyim bugün 2 farklı doktorla görüştüm ikisi de kız görünüyor ama ilerde daha da netleşir dediler. Diğer doktor biraz daha iddialı konuştu nadiren yanılırım dedi. Galiba kız olacak. Zaten öyle hissetmiştimmm 🥹💕 bu arada ilk kızımın adı Deniz Vera. İkinciye de iki isim istiyorum uyumlu olabilecek önerileriniz varsa şimdiden düşünmek istiyorummmm 💅🏻💖