Esramerym bende de durım aynı canım. 35+2 geceleri uyku yok heryerim ağrıyor. Sabah zor uyanıp kızımı okula yolluyorum. Sonra tekrar yatıyorum saat başı tuvalete koşturuyorum. Artık öyoe bir hale geldim ki Allah’ım diyorum sağ salim doğursam artık en azından bebek için uykusuz kalırım.