Kızlar selam reglim 31 aralıkta olması gerekiyordu ama olmadı. 26 aralık gibi doktora gitmiştim kan tahlili için betaya da baktırmıştım çıkmadı. Sonra reglim gecikince 7-8 ocak gibi test yaptım orada da bir şey çıkmadı. Bugün reglin gecikmesinin 16. Günü hafif kramplarım oluyor bacaklarımda falan göğüslerim şişkin sizce gebelik olma ihtimali var mı? Olsa beta da veya testte çıkmaz mıydı? Dün yine test yaptım erken gebelik testi değil de normal testlerden orda da bir şey görünmedi. Yaşayan var mı yardımcı olabilir misiniz? Bu arada çocuk istiyoruz ve deniyoruz. Göğsümün sol tarafı özellikle daha şiş ve hassas. Karın altımda ağrı var. 16 gün oldu gecikti.